Hvad er Microsoft Sharepoint?

– webbaseret vidensdeling og dokumentstyring

Microsoft Sharepoint er en central del af Microsoft 365 og er en webbaseret platform til vidensdeling og dokumentstyring. Med Sharepoint kan du effektivt dele information i virksomheden og med eksterne teams. Microsoft kalder selv Sharepoint for ”dit mobile, intelligente intranet”, og det er præcis, hvad det er.

Microsoft Sharepoint online - adgang til data, hvorsomhelst

Med Sharepoint 365 deler du alle former
for filer online med hele dit team.

Med Sharepoint kan du nemt og enkelt dele og administrere indhold, viden og programmer online.

Dit formål kan være, at du ønsker at styrke jeres teamwork internt, så I hurtigt kan finde de oplysninger, I skal bruge – og uden problemer kan samarbejde på tværs af organisationen. Det kan være en stor fordel, hvis I f.eks. arbejder med projekter af forskellig art.

Som udgangspunkt kan du betragte Sharepoint som én samlet platform, hvor du samler alt det, I skal bruge. Filer mv. kan komme fra Microsoft 365, men det er også muligt at integrere med eksterne apps.

  • Del filer online og samarbejd problemfrit
  • Engagér og orientér din organisation
  • Effektiv søgning i vidensdatabase
  • Omdan processer og sæt fart i produktiviteten

Åbningstider

Privacy Preference Center