@

Call center og telefonpasning

Brug den personlige kontakt

I visse brancher har det en stor effekt at blive modtaget af en sød dame i røret frem for at blive mødt af en telefonsvarer. Den personlige kontakt er naturligvis altid at foretrække, og der kan ligge en stor intern effektivisering ved at lade en omstilling eller en virtuel receptionist modtage opkald, foretage viderestilling eller fungere som et filter.

Et ubesvaret opkald fra en potentiel ny kunde kan betyde et tabt salg. Med et velfungerende call center undgår du mistede og forgæves opkald.

For dig, der arbejder med industri, produktion, entreprise eller byggeri, vil lige præcis minimering af telefontid, kunne mærkes på bundlinjen på sigt. Dette gælder både i form af din egen tid men også med henblik på en forbedret kundeservice.

Hos DataFacility anbefaler vi at bruge mennesker til at filtrere dine opkald (opsætning af call center). Vi kan naturligvis også levere en automatisk opsætning med voice over, der giver kunden valgmuligheder for f.eks. kontakt til salg, bogholderi, administration mv. I kan selv speake, eller vi kan levere jeres intro/speak.

Få hjælp til:

  • Håndtering af sælgere
  • Selektering af opkald
  • Omstilling til den rette medarbejder/person
  • Modtage besked om opkald

Alle call center løsninger kan kombineres efter ønske. Vi er din totalleverandør og kan levere alt til den samlede IP-telefoni løsning – også al hardware og software.

Tag ud på en opgave eller deltag i et møde med ro i maven, og lad dit call center tage sig af resten imens. Ring og hør nærmere.

> Læs mere om vores Flexfone løsninger

Kontakt os

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.